Dagens benpass

Jag har precis kommit hem från gymmet och ska nu sätta igång med middagen. Idag har varit en riktigt bra dag, först så har jag löst massa saker med vänner, det känns alltid så skönt när man gör det! Det är en börda som man inte märker av när den är där men när man blir av med den så märker man hur skönt det blir! Sen så blev det en riktigt bra dag på gymmet då jag ökade många tyngder!
 
Dagens benpass:
♥ 5 min powerwalk på 8ans hastighet
♥ 10x3 squats (40kg)
♥ 10x3 bulgariska squats på vardera sida (20kg)
♥ 10x3 höftlyft (10 extra kg)
♥ 10x3 benspark (36kg)
♥ 10x3 benpress (82kg)
♥ 10x3 magliggande benspark (27kg)
♥ 10x3 benspark på alla fyra på vardera ben
♥ 10x3 splitlyft på vardera sida
♥ 10x3 höftlyft rullningar med medicinboll
♥ 10x3 sumosquats (35kg)
♥ 10x3 magliggande benlyft
 
Efter det så var jag helt slut, så jag og det lugnt och stretchade länge. Jag har förstört min spagat när jag förra veckan skulle leka Alan och hoppade ner i en spagat utan att ha stretchat innan, självklart så sträcker jag en muskel eller något då... Så jag satt länge och stretchade den musklen men funderar på om jag bara borde låta den va då det gör ganska ont, någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback