Dagens träning

Jag har kommit hem från ett mag och ryggpass på gymmet, jag har kännt mig väldigt trött hela dagen så det  känndes som om jag inte riktigt fick kontakt med musklerna som jag ville. Det är inte speciellt konstigt att jag är trött när jag tänker efter, jag vaknade kl 05.30 och har hållt på och sprungit runt ända sen dess. 
 
Dagens mag och ryggpass:
♥ 10x3 bålrotationer på vardera sida (30kg)
♥ 15x3 bollkontroll mot pilatesboll
♥ 1minx3 plankan
♥ 10x3 sidplanka med höftlyft (10kg)
♥ 10x3 rygglyft (10kg)
♥ 1500m rodd med djupa tag
♥ 10x3 raka marklyft (17,5kg)
♥ 10x3 crunches i TRX band
♥ 5x4 stående benlyft
♥ 10x3 sidodrag med hantlar (10kg)
♥ 10x3 rygglutningar i TRX band
 
Magmusklerna börjar titta fram lite, men jag är långt ifrån färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback