Dagens träning

Jag sitter just nu i bilen på väg till mormor i Malmö, bi ska äta en påsklunch med henne och sen åka ut till farmor och farfars gård och äta en påskmiddag. Jag passade på att gå till gymmet på morgonen idag så att jag skulle ha tid och träna, jag körde ben och rumpa, och det gick jättebra! I vanliga fall så brukar det inte gå så bra om jag bara har ätit frukost innan träningen, men så var verkligen inte fallet idag, det beror nog på att jag inte tränade igår.

Dagens benpass:
♥ 10x3 squats (35kg)
♥ 10x3 lunges på vardera sida(16kg)
♥ 10x3 sumosquats (30kg)
♥ 10x3 bulgariska squats på vardera sida(16kg)
♥ 10x3 benpress (77kg)
♥ 10x3 benspark (32kg)
♥ 10x3 magliggande benspark (25kg)
♥ 15x3 benspark på alla fyra
♥ 10 hopp splitt squats
♥ 10x3 "boll rullningar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback