Jag behöver ett nytt rum.

Jag är riktigt sugen på att göra om mitt rum just nu. Mina främsta behov är en bokhylla och en säng. Jag har under en väldigt lång tid letat efter en antik mörkbrun bokhylla.
men det verkar vara aldeles omöjligt att hitta... Så jag har bestämt mig för att nöja mig med vägghyllor som jag sätter ovanpå varandra så att de bildar en ramlös bokhylla. Jag ska vog ha åtminstone en eller två hyllor med ett litet skåp i som jag kan förvara mina skolgrejor.
Till det så behöver jag självklart några riktigt snygga bokstöd. Jag hittade dessa tuffingarna från ett märke som heter Knob Creek.
 
Men imorgon så åker jag, Ola och lillebror till IKEA, så jag hoppas att jag kan hitta något skoj där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback