Löprunda

Jag hade blivit klar med stora delar av matten när jag kännde att mina krafter började ta slut och min hjärna började bli alldeles seg. Så jag drog på mig joggingbyxorna och vindjackan och gav mig ut på en löprunda! Man blir riktigt nöjd kan jag säga när man först tror att man inte ska ha möjlighet att träna men sen så gör man det i alla fall! I alla fall så sprang jag idag en runda som vi brukade springa på min förra skola, eller ja, en runda som de i min förra klass brukade springa. Jag brukade powerwalka de första tvåhundra metrarna tills jag kom till en lekplats sen så gömde jag mig där och satt och smessa resten av lektionen, haha! Jag trodde även att denna runda var endast fem kilometer lång, men jag hade glömt bort att räkna med en sträcka så det visade sig att jag sprang 5,5 kilometer idag, nytt rekord!
 
Anledningen till att det står 82 kalorier är för att jag hade råkat ställa in appe på skidåkning, det är ungefär 500 kalorier som förbrukas under denna runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback