När orken tar slut

Jag hade egentligen tänkt köra kondition, simmning och lite yoga idag. Men när jag kom hem så kännde jag mig aldeles utmattad. Det började redan när jag vaknade i morse och jag tackade gud för att jag inte behövde gå ut med hunden, som jag i vanliga fall brukar älska! Jag kännde inte alls för idrott i skolan heller men tog mig igenom ett intervallpass ändå. Men man måste lyssna på sin kropp och lära sig att skilja på lathet och utmattning, och idag så var jag verkligen utmattad. Därför så valde jag att strunta i kvällspasset och tar det lugnt här hemma istället. Jag kanske går ut på en powerwalk eller gör lite yoga senare, men just nu så vill jag bara vila.
 
Till middag idag så blev det i alla fall sushi från Zen på mårtenstorget. Det är nog bland det bästa jag vet! När jag inte var vegetarian så avskydde jag sushi, det var nog det värsta jag visste! Men nu när det ligger avocado och tufu på mina risbitar istället för rå fisk så riktigt njuter jag av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback