Ola är hemma!

Egentligen så var det menat att jag skulle till gymmet direkt efter skolan, men någon hade punkterat mitt bakdäck, toppen. Jag ringde Ola och han kom och hämta mig. men nu i efterhand så tänker jag att punkan faktiskt gjorde mig en tjänst, jag har inte träffat Ola på en vecka då han kom hem från Las Vegas idag och det var jätte roligt att få  prata med honom och höra hur han haft det. Men jag tänkte kompensera den gymtiden med en löprunda i det fina vädret efter middagen. När vi kom hem så var det presentutdelning som gällde, vi fick alla fem jätte fina grejor var. 
 
Jag fick dessa jätte snygga shortsen:
Två par Nike Pro
Och en Las Vegas T-shirt

Kommentarer
Anonym säger:

fetti

2013-04-15 | 19:12:58
Anonym säger:

FETTO*

2013-04-15 | 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback