Shoppat med Lillebror

Jag och Lillebror har varit iväg och shoppat hela dagen sen jag kom hem från skolan. Vi åkte till Nova för att införskaffa lite födelsedagspresenter till Ola, det blev fyra riktigt bra saker som jag tror att han kommer älska! Jag älskar verkligen födelsedagar, min egen födelsedag är också bra men allra mest så gillar jag när andra fyller år! Att få åka iväg och köpa presenter och tänka efter om personen skulle bli glad av det, och inte minst personens uttryck när den får presenten! 
 
Eftersom att vi åkte direkt när jag slutade så hade jag inte tid med att gå till gymmet, så nu står det mellan Yoga, mag och ryggpass hemma eller en löptur, vad tycker ni?
 
 
Lillebror på Espresso House, han beställde en frapino och jag en kopp grönt té!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback