Släktrunda

Jag och mamma har recis varit hemma från en liten släktrunda, vi var först i Arlöv och hälsade på min gammelfarmor, hon blir alltid lika glad när man kommer och hälsar på! Till hösten så ska jag definitivt ha som mål att åka dit åtminstone en gång i veckan. Efter det så åkte vi hem till min morfar, min moster johanna är hemma från stockholm över helgen så det var trevligt att få träffa henne igen. Hon jobbar för H&M's nya märke & other stories och hade några finfina grejor med sig hem till mig.
 
Morfar har även en ny kull katter, de ser ut som små råttor nu när de bara är några dagar gamla, haha! Jag tycker att det är riktigt roligt att min morfars fru har ett sånt katt intresse, de har flera kullar vart år och snart ska de köpa en till katt så att de kan få ännu fler kullar! 
 
De nya ungarna. 
 
Ungarna som snart flyttar hemifrån
 

Kommentarer
Hanna säger:

Söta! :)

2013-04-07 | 19:50:34
Bloggadress: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback