Tidig morgon

Ledsen för den dåliga uppdateringen igår, jag kom hem vid fyra och gick en långpromenad med hunden då och näe jag kom hem igen vid sex så hade jag fullt upp med plugg och pojkvänsmys. Så jag kommer att blogga lite mer idag istället! Jag vaknade klokan fem av att katten stod och jamade som om hon blev misshandlad utanför fönsterat och fick släppa in henne, efter det så kunde jag inte somna om och låg och tänkte i sängen i en halvtimme innan jag gick upp istället. Nu är klockan snart sju och jag är helt färdigfixad och ska sätta igång med lite plugg innan jag drar iväg till skolan.
 
Denna mage ska dessutom matas med fyra mackor med keso, paprika och ägg nu, nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback