Valborg i Lund

Jag slutade skolan halv tre idag och gick direkt till stadsparken. Som de flesta vet så är valborg i Lund väldigt stort och antagligen den största allmäna festen i Lund varje år. Uppskattat så var där 30 000 pers under lunch tid, lite färre när jag kom. Jag hade jätte kul i alla fall, dansade, träffade massa roliga människor och mötte upp pojkvännen. En lyckad eftermiddag helt enkelt! Och till alla er som undrar, nej, jag dricker inte, jag hade jätte roligt i alla fall och slår vad om att min dag har varit tusen gånger bättre än de tonårs fjortisarna som utnyttjar kvällen till att supa skallen av sig och sen inte ens komma ihop någonting i framtiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback