Vilodag

Idag är det söndag vilket betyder en riktigt välförtjänt vilodag för min del. Jag känner att sjukdom är påväg också så det var tur att det var dax att ta det lugnt idag. Jag har verkligen kämpat till det yttersta denna veckan med träning, och nu känner jag att min kropp är helt slut. Jag hoppas dock att halsonten och snuvan är försvunnen imorgon så att jag kan gå till skolan och sen till gymmet, det är ben som står på shemat imorgon och det vill jag inte missa! Men om man är sjuk så är man och då ska man vekligen inte pressa sig, det är en av de viktigaste sakerna inom träning som alla ska tänka på då man kan få permanenta skador och aldrig kunna träna igen. 
 
Chillar i sängen, kommer att vara här fram tills lunch då vi ska till IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback