Abba museet

Mamma, pappa och lillebror åkte till ABBA-museet för några timmar sedan. Jag stannade däremot i stan och kollade runt i lite fler affärer, jag kunde inte hitta det bälte jag har letat efter men däremot så hittade jag ett underbart té!
I vanliga fall så köper jag inte téer från Kusmi då de är dyra som guld, men detta luktade som himmelen så jag köpte ett litet minipack, 49 spänn för det lilla!?

Men tillbaka till ABBA museet, trots att jag inte gick så tycker jag att de fyra artisterna är riktigt imponerande. Tänk att komma ifrån lilla Sverige och spela på barer runt om i landet, och ändå lyckas bli ett av världens mest kända band, a en film och ett museum tillägnat åt sig. Det visar att allt är möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback