En förkylning har smugit sig på.

Nu efter en väldigt hektisk vecka så har en sjukdom till sist smugit sig på. Jag känner mig faktiskt inte dålig alls, men min hals låter som en 85 årig gammal tant och jag vaknade klockan elva idag, så någonting måste vara fel... 
Men det är tur att det är helg i alla fall, jag har lite småjobb att göra hemma idag, bland annat att sortera 120 filer till en konferans som håller rum om två veckor. 
Men först, så ska jag hjälpa en kompis med sin bloggdesign, jag har byggt på hennes header och bakgrund i ett par veckor nu och jag tycker att det blev väldigt bra, ni får ta och kolla in på hennes blogg om några dagar när allt är klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback