Före- och efterbilder

Nu har jag lyft vikter i ungefär ett halvår. Jag får var vecka kommentarer som "Varför vill du gå upp i vikt?", "Varför tränar du så mycket när du redan är smal?", osv. Det är precis som med vilken sport som helst, man gör det inte ändast för att bli smal, utan för att man älskar det. Känslan när endorfinerna går igenom ens smala kropp i slutet av ett riktigt jobbigt pass är oövervinnlig, när man ser ut som ett riktigt fån påväg hem från gymmet för att man inte kan sluta lé, när man för vart pass kan lyfta tyngre och tyngre, det finns inget bättre! 
Sen självklart så är det lite för utséendet också, jag har ju fått mycket mer kurvor och har inte längre den klassiska, pinnsmala kroppen. Och det är kul att se när man kan börja använda jeans för vuxna eftersom att ens ben nu går i dem.
 
Jag i februari(till höger) och jag nu(vänster).
 
 
Mina ben har ju växt till sig rejält, man ser en liten oblique på sidan nu också.. Mina axlar är ju riktigt rejäla nu jämfört med då och jag behöver innte göra någon pose för att få det att se ut som om jag har en rumpa, tyvärr så hittadde jag ingen bild där jag står normalt...
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
fight4fit säger:

Bra jobbat! :) Keep it up!

2013-08-15 | 18:04:12
Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback