Grekiska alfabetet.

Jag vaknade upp för första gången i mitt nya rum idag, känns underbart! Det enda som saknas nu är lite hyllor och sängben, men det är snabbt fixat.
Nu är det bara två dryga veckor fram tills att gymnasiet börjar. Det känns som om det var igår som jag gick med mamma till mitt klassrum på grundskolan för första gången, då hade vi köpt en rosa liten ryggsäck och ett block med matchande pennor, och det är nu nästan tio år sedan.
Jag är faktiskt inte speciellt nervös, jag brukar nästan aldrig bli det faktiskt, det känns mer som om det kommer bli riktigt roligt och att gymnasietiden kommer att gå alldeles för snabbt!

Jag har börjar lära mig grekiska alfabetet också, känns som om att man kommer att behöva det någon gång, vare sig det är nu under gymnasiet eller på någon framtida europaresa.

Katten och hunden ville också vara med och plugga, eller bara sova...


Kommentarer
Håkanfan säger:

det är så jävla sjukt att du gör det på sommarlovet! Lev ditt liv istället...

2013-08-06 | 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback