Hälsans kök

Hälsans kök är ett företag som har varit igång väldigt länge, men det var bara en månad sen eller två som jag fick syn på deras produkter i frysdisken. Detta företaget lagar de godaste vegetariska rätterna du kan tänka dig. Det är så smidigt att bara ta fram maten ur frysen och lägga den på spisen, det kan jag säga är ovanligt att som kunna göra vegetarian.
Men det som jag tycker är mest imponerande med detta företag är att min bror och pappa gillar deras mat, trots att allt är vegetariskt! De som skrattade åt vegetarisk mat innan och som började snea pannkakor när jag sa att det var ovo-vegetarisk, haha! 
Om du är köttätare men funderar på att bli vegetarian, eller ha en vegetarisk dag i veckan, så rekomenderar jag att du testar deras vego-bullar. De är faktiskt inte min favorit efetrsom att jag tycker att de påminner för mycket om köttbullar i smaken, men du som gillar kött, testa på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback