Nyttig och god middag på fem minuter

Idag så stack jag till gymmet senare än vad jag brukar, och kom därför inte hem förens vid halv tio för att äta middag. När jag kom till gymmet så träffade jag en av mina favorit träningskompisar, han får mig alltid att pressa till det yttersta och efter ett pass med honom så har jag alltid en rejäl träningsvärk. Vi körde axlar och han lärde mig lite om vilka övningar som är bäst och vad man ska göra för att få kvinnliga och inte för kantiga axlar, jag kommer självklart dela med mit om detta till er när jag har en kamera att fotografera övningarna med.
 
Till middag så åt jag en fantastiskt fransk omelett med sallad. Jag lärde mig i helgen att man ska blanda äggen med kokt vatten istället för kallt, och herre jisses vilken skillnad det gjorde. När jag gör omelett så tar jag tre ägg, tre matskedar kokat vatten, salt och peppar. Sen så steker jag den på hög värme i lite kokosolja. En nyttig och god middag på fem minuter alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback