tröstdricker underbart té

Jag tog bussen till gymmet idag istället för att cykla eftersom att det regnade så mycket. Synd för det tar tre gånger så lång tid att ta bussen. Väl på gymmet så var jag ganska peppad, alla mina vänner och min pojkvän var där så jag tyckte att det skulle bli jätteroligt!
Men den inställningen förstördes ganska snabbt, det gick skit med träningen rent ut sagt, jag var helt vimsig och gjorde hur många övningar som helst och jag kännde mig lite so första dagen på gymmet. Antagligen så var det för att jag körde mage och ländrygg, inte mina favoritmuskler om man säger så...
 
Men jag tröstdricker lite på mitt supergoda té. Det är Kusmi´s "almond green tea", väldigt dyrt, men också väldigt gott! Jag brukar ha pyttelite (ca ett halvt kryddmått) och det tar verkligen fram smaken! Precis som salt i gröt, att så lite kan göra en så stor skillnad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback