Värdinna på triangeln

Mina fötter just nu, de känns knappt... Jag har idag gått säkert 1,5 mil med dem.
Jag var somsagt värdinna på nyöppningen av Triangeln. Väldigt roligt och jag har träffat många människor, precis som det ska vara! Vi var fem tjejer som blev utplacerade i en av de olika öppningarna till gallerian för att välkomna människor och ge dem en positiv anda och bra start, vilket vi verkligen lyckades med. Klockan två så var det verkligen fullt där, till och med svårt att komma fram på vissa ställen. anledningen till att det var så mycket människor där var för att vi har fullt med roliga saker på schemat nu i helgen! Modeshower, författarträffar, disco, osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback