Alla hjärtans dag bak

Vaknade klockan 6.30 i morse och tyckte att det var onödigt att somna om då klockan ringer klockan sju igen. Så jag gick upp och bakade en kladdkaka till skolkafét för lite alla hjärtans dag mys. Jag äter själv inte kakor men de som köpte (dvs alla som hann köpa innan den tog slut) sa att den var supergod! I vanliga fall när jag bakar så lägger jag alltid till lite "majkänsla" på något sätt men jag var för trätt för att börja tänka på sådant så det blev en vanlig kladdkaka som jag stoppade lite chokladbitar i. Vilket som så var den riktigt populär! Det tog inte fem minuter innan kakfatet var tomt!
 
Haha, ser ut som om jag har världens underbett på denna bilden.

Kommentarer
Anonym säger:

Oj! Den ser verkligen jättegod ut ;-)! Förstår verkligen att den försvann på 5minuter! ..Ps söt bild på dig ds..

2013-02-14 | 16:14:29
Emmma säger:

Ser super god ut! Tänker du mycket på din kropp och vikt, och isf vrf?:)

2013-02-14 | 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback