Inköp

Jag är nu hemma och utmattad efter en shoppingtur. Är det bara jag som har en riktig hatkärlek till shopping, man älskar det när man väl håller på, men när man kommer hem så märker man hur trött man är och får ångest över att ha spenderat sina pengar. Jag fyndade några saker i dag i alla fall!

Dessa underbara byxor från hollister, jag älskar hur de nästan lyser!


Jag gick in på Stadium för att köpa ett par Reebooks, men det sista paret hade precis blivit sålt, jag blev så besviken då jag verkligen ville ha de skorna. Men sen på hemvägen så gick jag inom Stadium i Lund, och där fanns mina älskade easytones, jippie!

bild lånad från Stadiums hemsida.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback