Italien i slutet av sommaren

Jag fick igår ett mail av pappa, han berättade att han och mina systrar ska iväg till Italien i Augusti och undrade om jag ville följa med. Det är min farfar som har ett hus i De italienska bergen i en stad som heter Labro. Det är världens finaste plats, 30 grader varmt på sommaren och samtidigt så ser man att det är snö på bergen bara en liten bit bort. Sist jag var där var jag dock bara tio år gammal men jag minns det som igår! De ska ta bilden dit och köra inom Schweiz men jag tror att jag tar direktflyg till Rom och möter dem där.
Finaste platsen. Man kan se huset på denna bild faktiskt! (tror jag...)
 
Jag vid havet sist vi var i Italien, fast på Sicilien och inte i Labro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback