Kass dag

Denna dag har varit riktigt kass, i alla fall sen jag kom till skolan. Innan dess så fick jag väldigt mycket gjort på kort tid, hann med både dusch, träning, fix och plugg innan jag gick till skolan. Men sen var det bara dötid, fick inget vettigt gjort och alla lektioner var helt slöa. Jag gick till matten på polhem efter lunch och där var det inte heller något nytt mer än några inställningar på miniräknaren som jag inte kunde innan. Sen virrade jag runt i en halvtimme på jakt efter en toalett. Men jag såg en militärbil på väg tillbaks till skolan i alla fall och det var lite ballt.


Kommentarer
Anonym säger:

har du extra matte på polhem??
du är 15 år snart 16 va, vilket gymnasie har du sökt till?

2013-02-28 | 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback