Varför lukta människa när man kan lukta häst?

Sitter nu i soffan här hemma med datorn i knäet för att skriva klart de sista raderna i min uppsats, jag har inte hunnit tvätta av mig efter ridturen än, men I don't mind. Hästlukt är enligt mig bland det mysigaste i världen! Hästbajs luktar förfärligt däremot så blanda inte ihop de två. Dessutom så täcker det den hemska lukten av kattmat som precis blev serverad, uärk! Det gick hyfsat bra med hästen idag, vi kande bara arbeta i skritt då det var för halt för att göra något i en högre hastighet, vi arbetade mest med olika böjningar då han var väldigt stel i sin vänster sida. Detta låter antagligen väldigt lame för alla er som inte är häst människor så jag publicerar lite bilder istället.

Erkänn att det är en söt häst, vissa hästar kan jag faktiskt tycka är sjukt fula men denna är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback