Yoga framgångar!

Vart ett riktigt bra yoga pass! Gjorde framgångar psykiskt såväl som fysiskt. Jag har länge hört att känslor är kopplade till yoga, speciellt när man arbetar med höft området. Jag har dock aldrig upplevt det själv och alltid trott att det är en massa fjantar som överdriver, men idag så träffade det mig starkt, visste inte om jag ville gråta eller skratta, sluta eller fortsätta. Är fortfarande skakis såhär tio minuter efteråt.
Dessutom så lyckades jag med crow för första gången. Det är en ställning som annars har varit väldigt svår för mig, ni som gör yoga vet säkert att vissa har jätte lätt för denna pose medan för andra så är den helt omöjlig. Detta är för att man måste vara helt proportionell för att klara denna ställning. Jag har väldigt långa ben jämfört med resten av min kropp så jag har fått arbeta i flera månader för att klara det, hade nästan gett upp men idag så gick det! 

Rupm-censur

En trött Majk såhär i efterhand.
Föresten! Vad tycker ni om den nya designen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback