19/1

Gick upp och åt en frukost bestående av gröt toppad med frukt och keso, till det en ägg macka. Sen blev det 20 min fyspass till klockan 10 då de andra hade vaknat och åt då mellanmål med dem.
Sen bar det av till landkrona med pojkvännen. Han hade NIU fotbolls uttagning där, så duktig! Det fick jätte bra för honom så nu är det bara att vänta och hoppas att han kommer in.
På kvällen så åkte jag och familjen på släktkalas då morfar precis fyllt 71, skulle ni aldrig tro om ni såg honom då han inte ser ut att vara en dag över 55. Egentligen så var det en fest hos min kompis men jag var så trött när jag kom hem så jag stannade hemma och hade ett 40 min pass yoga istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback