Hundpromenad

Har totalt gått över en mil idag, jag et inte exakt hur mycket över en mil det blev för att mobilen dog mitt i allt, satan! Men jag skulle gissa på 1,2 mil eller något, riktigt skönt faktiskt! Sen nu mot kvälls timmarna så hade jag även en timmes fyspass med fokus på överkroppen.
30 sek armhävningar
1 min rygglyft
30 sek sidplank lyft höger
30 sek sidplank lyft vänster
1 min planka
1 min tådopp
1,5 min "arg katt"
1 min benlyft
1 min rysk twist
1 min "ängla lyft"
1 min vila
Gör fem rundor.

När jag gick på långrundan så hade det redan blivit mörkt, vilket kanske inte var speciellt bra då jag är sjukt mörkrädd! Men min pappa har alltid sagt att man ska utmana sina rädslor och det var precis vad jag gjorde. Däremot så tror jag inte att det hjälpte speciellt mycket för jag är lika rädd nu som jag var innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback