Sömn

Skolan slutade klockan 12 och jag cyklade då gem, hatar egentligen att cykla men cykeln har stått i skolan i över två månader så jag tänkte att det var bra tid att få hem den. Sen somnade jag, förstår inte hur jag kan bli så trött! Men det är inget problem tycker jag. Man ska sovs tills man vaknar av sig själv. Sömn är speciellt viktigt för de som tränar mycket. Det är för att under ett träningspass så bygger man inte muskler, utan man bryter faktiskt ner dem! Det är när man sedan vilar som man bygger upp nya starkare muskler.


Kommentarer
Bárbara H. Agerley säger:

Jag läser din blogg medan Benjamin ammar. Denna text är överlägset bäst!
Älskar att läsa nåt roligt och klok för att slappna av ;-)

2013-02-14 | 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback