Axlar- svag som en snigel.

Nu när jag är hemma igen så kan blogness och hälsa och inte bara om hur lite tgen äntligen börja handla lite mer om fitid jag har att blogga, haha! Efter en shoppingrunda med min pojkvän så åkte jag till gymmet och körde stenhårt ett pass med axlar och tricep. Jag gillar verkligen att träna dessa kroppsdelar, vilket är konstigt då det är där jag är som allra svagast! Jag är så svag i mina axlar så att vissa övningar kan jag knappt göra för att det inte finns såpass lätta vikter. Jag tror detta beror på att jag aldrig använder mina axlar i vardagen. Men det gick bra idag,jag känner att jag blir starkare för varje pass och har mycket lättare för att göra övningana än vad jag hade för någon månad sedan. Nu så ska jag laga lite tomat soppa, hoppa in i dushen och sen ha ett Harry Potter matrathon med mig själv.
 
 
Väx, väx, väx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback