Dyr i smaken

Från lunch fram till klockan tre så var jag och min kusin ute på stan på upptäcksfärd. Jag behövde lite nya prylar till mitt nya rum, bland annat fyra korgar, två hyllor, gardiner och överkast.
 
Vet ni vad jag kom hem med? INGET!
 
Jag hittade ingenting som tilltalade mig, jag kan tycka att många grejor blir väldigt "white trash" om man köper dem för ett lågt pris. Gardiner är en sådan sak, jag tycker att det är stor skillnad på om man lägger lite mer pengar på sina gardiner än om man tar de för 99:- på Åhlens. Samma sak med ljusstakar och skor, man märker så stor skillnad- trots att det är nästan exakt samma modell.
 
 
Billig
 
 
Dyr
 
Eller är jag bara ute och cyklar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback