Konditionen i bottnen.

Herre gud, ge mig styrka till att börja springa igen! Jag var precis ute med pappa på en 5,5 km runda, första löprundan på en månad. När jag kom tillbaka så var jag helt slut, jag kunde knappt andas och min puls låg på 184 slag i minuten. Ganska fantastiskt ändå hur snabbt kroppen anpassar sig, för en månad sedan så sprang jag över en mil men nu klarar jag knappt hälften. När jag kom hem så var min mat färdig (jag lät den stå och tillagas medan vi var ute) så jag bara kunde hoppa in i duschen och sen äta ute på verandan. Nu kollar jag på ett program om kackerlackor , spyr inombords, så sjuka människor det finns som utbildar sig i hur de fungerar och klappar dem som om de vore husdjur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback