Långpromenix

Jag mötte upp pojkvännen på Nova klockan två, egentligen så skulle han vara med mig och handla men när han väl kom så var jag redan klar. Vi gick och ställde oss vid busshållsplatsen och väntade men bestämmde oss itsället för att gå ner till stan där han skulle byta buss och jag handla mat. Så det var precis vad vi gjorde! Men tiden går snabbt när man har någon att prata med och snart befann vi oss på botulfsplatsen. Han åkte hem till sig och jag gick vidare till Coop. När jag kom tillbaka till busshållsplatsen så såg jag att det skulle ta en kvart innan min buss skulle gå, så då var det ju lika bra att jag gick de sista kilometrarna hem! Totalt så blev det ungefär sex kilometer, plus de sträckorna som jag gick när jag yrade omkring i olika butiker. Känns väldigt skönt nu faktiskt, jag mår så mycket bättre av att vara ute och få frisk luft än jag gör av att sitta inne. 
 
Jag ska nu cykla iväg till gymmet och jobba upp lite vingar, jag tycker att det är så snyggt! Både på killar och tjejer (dock mycket snyggare på killar)
 
 
topp: Zara
shorts: Zara (dock nästan fem år gamla)
skor: Topshop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback