Påbörjat körkortstillstånd.

Påbörjat tillstånd för körkort, check!
Jag har precis varit på min allra första körlektion, eller i alla fall en kurs för oss som ska börja köra och våra handledare (pappa O). Nu måste jag bara vänta på att myndigheterna ska godkänna mig och kolla så att jag inte är någon terrorist innan jag kan börja köra på riktigt. Ska bli väldigt roligt faktiskt, jag ska köra omkring i Malmö och Lund och tuta på snygga killar och ropa "hey, baby! Want to go for a ride?". Det verkar sjukt kul att stöta på människor från en bil, man vet att man bara kan köra ifrån dem och säga lite vad man vill utan att skämmas.
Var gång jag ska göra någonting där ett id är obligatoriskt så blir det alltid lika problematiskt, jag har nämligen inte tagit tag med det här med id-kort än, trots att jag är 16 år. Så jag får leta reda på passet och fibbla runt med det var gång jag ska göra något kul. Men det blir ett bra sommar projekt antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback