Soffpotatis, till havs

Visste ni att jag är en riktig adrenalin junkie? Ända sedan jag var liten så har jag hoppat upp i de brantaste berg och dalbanorna, dykt från höga höjder och galoperat så snabbt jag kunnat genom skogar. Men nu när man börjar bli lite äldre så finns det inte så mycket kvar som man påverkas av. Men nu i Frankrike så hoppade vi på en uppblåsbar soffa som satt fast bakom en motorbåt. Framme i båten så satt Pappa O och tog bilder. Det var verkligen roligt! Som mest så  båten över en meter över vattenyten och det gick riktigt snabbt. Ola hade sagt till kaptenen att gasa på ordentligt och även han verkade tycke det var roligt med lite extra fart, så vi fick åka en runda extra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback