To Lomma, or not to Lomma.

Ända sedan jag vaknade i morse så har jag haft en debatt med mig själv om jag skulle till Lomma eller inte med min pojkvän och några andra vänner, jag väckte till och med min pojkvän klockan halv åtta för att hjälpa mig. Tillslut så bestämde jag mig för att åka hem istället, men halvvägs hem så ändrade jag mig och ville följa med ändå! Men man kan inte vara för tursam och självklart så missade jag bussen.

Istället så begav jag mig en timme senare ner till stan gör att köpa lite tyg, men väl på stan så sket jag i tyget och hoppade på bussen till stranden istället.

Det blev många promenader och mycket lek i vattnet, man förbränner väldigt mycket på sommaren har jag märkt, man springer omkring utomhus, kan gå långa promenader, simma i havet, osv. Bra för alla antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback