Första gymdagen på nästan två veckor.

Första gången på gymmet idag efter en och en halv vecka. Känns fab måste jag säga, jag kämpade på riktigt hårt i en och en halv timme med många set och reps. Jag gick dit med pojkvännen men väl där så träffade min pojkvän sin kompis och de körde lite all-round träning tillsammans medan jag körde övre rygg och axlar. Det blev de klassiska övningarna. Latsdrag (både stående och vanliga), rodd, axelpress, osv. Känndes aldeles underbart, jag kommer antagligen aldrig att sluta gymma, jag blir så glad utav det! 
Nu fram mot kvällen så sitter jag i pojkvännens soffa och mumsar på nötter och tranbär tillsammans med min chokladdryck. Perfekt avslut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback