Göttar mig

Jag har inte lagt så mycket tid på bloggen nu när jag har varit här i Frankrike, ledsen för det... Jag hoppas att jag kommer att ta tiden för att skriva lite inlägg kommande dagar men jag får helt enkelt se vad jag känner för! Det har varit en riktig slappe-semester hittills! Jag har släppt på dieten och äter bara allt som jag känner för, första dagen så överdrev jag och tryckte i mig allt onyttigt som jag kunde hitta. Belgiska våfflor med sylt, glass, choklad, osv. Detta slutade med två stora finnar i fejset och illamående. Dessutom så tyckte jag inte att det var speciellt gott. Igår och i förgår så tog jag det lite mer lugnt, jag har ätit mestadels nyttig mat med frukt, yoghurt och fullkornsbröd till frukost, lite riskakor med Brie till lunch och sen en middag på restaurang. Däremot så har jag hittat världens godaste chokladmuffins på frukost buffén, riktigt mycket kakao och inte så mycket socker, och hela kakao bitar i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback