Hejdå till systrarna

När min lillasyster var klar med skolan så åkte vi till bowlinghallen och tävlade lite nu sista kvällen. Pappa vann, fan.. Har märkt det nu under denna veckan att min tävlingsinstingt kommer nig från honom. Man ska alltid veta så mycket som möjligt, göra så mycket som möjligt och ha upplevt så mycket som möjligt.

Efter bowlingen så åkte vi hem till Alexs mamma och lämnade henne, alltid lika jobbigt att säga hejdå till varandra och veta att man inte kommer ses på över ett år igen, men jag tänker på alla de roliga stunderna som vi har haft och hur lyckligt lottad jag är som har en så fin syster. Nu framåt kvällen så kom min storasyster och hennes pojkvän också och sa hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback