Klädd i en katt.

Det har varit väldigt varmt väder hela dagen här i Meise, så jag och pappa har hållit oss ganska mycket inomhus. Däremot så har jag invigt min nya bikini som jag fick i födelsedagspresent. Jag älskar den verkligen, jag ska försöka att ha saker i min garderob som jag verkligen ÄLSKAR. Just nu så är jag uppe i fyra plagg, mina Nike Air, bikinin, min gula klänning och min Homiés mössa.
När jag låg ute i trädgården och solade med katten så kom pappa Ps självgående gräsklippare och körde rakt över mina hörlurar. Jag hämnades genom att kasta en vattenflaska på den. Då stannade den och började köra runt i cirklar och göra konstiga ljud.


Kommentarer
Ida säger:

VArt kommer din homies mössa ifrån?!!!?? Har letat ihjäl mig efter en, skulle bli så sjukt glad om du mejla mig för svar :(

2013-06-28 | 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback