Lunch och strandpromenad

Eftersom att jag inte har något 3G nät här så blir det lite långsamt med bloggandet, så var inte arga!
Igår så hade jag verkligen en jättebra dag, efter löprundan så åkte jag, pappa P och opa (farfar) ut till kusten där opa bor för tillfället. Sär träffade vi en av hans flickvänner och gick till en strandresturang för att äta lunch. Det blev belgiska musslor för oss alla. I vanliga fall så äter inte jag skaldjur, men eftersom att det inte fanns något vegetariskt på menyn förutom pommes så tog jag det. Dessutom så har musslor varit min favorit-rätt ända sen jag var liten, så jag skämdes inte så mycket. Efter det så blev det en lång promenad på stranden med pappa, ungefär sex kilometer längst det fina vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback