Middag och träning

Eftersom att min lillebror ska till Köpenhamn på utflykt imorgon så lagade jag pastasallad till middag så han kan ha med sig till matsäck imorgon. Pastasallad är verkligen perfekt utflyktsmat, lika gott kallt som varmt. Jag brukar alltid byta ut pastan mot någontlng med lite mer näring när jag lagar åt mig själv, så som matvete eller quinoa!
Till mig själv idag så lagade jag potatis med kikärtor, avocado och morot, perfekt uppladdning inför träningspasset.
Efter maten så cyklade jag till gymmet, eftersom att jag egentligen har vilodag idag så hade jag ingenting inplanerat. Så jag körde hela kroppen, med mycket kondition! Många reps och sets alltså med kort vila och lite lägre vikter än vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback