Middagsgäster

Igår så lagade jag, pappa och mina systrar middag tillsammans efter shoppingen. Det blev en supergod pastasallad med grönsaker, ost och annat smarrit. Nu när jag är här så är jag inte så noggrann med att äta nyttigt utan fokuserar mer på min familj och vad jag känner för att göra. Min pappas flickvän Veerle och min styvsyster Britt kom sen och åt med oss. Det var verkligen kul att träffa dem igen, eftersom att de inte är min biologiska familj så träffar jag inte dem så mycket, men åtminstone en kväll om året måste det ju vara!


Kommentarer
Anonym säger:

Hur lång tid tog det för dig att bli vig? Hur gjorde du?
(Svara gärna i ett inlägg)

2013-06-16 | 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback