Minnen från de senaste åren.

Idag så är sista dagen innan vi lämnar in våra skoldatorer inför avslutet av grundskolan. Därför så är jag fullt upptagen med att föra över bilder som har tagits de senaste två åren och jag kan säga att det är ganska många minnen som väcks nu när man går igenom dem. Man glömmer bort så mycket man faktiskt har gjort, så mycket lycka som man har fåttt vara med om i sitt liv och alla människor man träffat. Allt ifrån resor till att bli konfirmant och scout, träffa min familj och massvis av dagar på stranden. Sitta uppe hela natten och lyssna på regnet och endlösa dagar med min favoritkille, man älskar verkligen livet när man ser tillbaka.
Här är några av mina favoritbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback