Pessimist

Äntligen klar med upprensningen av alla kläder som jag har handlat, riktigt skönt att få det gjort måste jag säga! Jag, mamma och älsklingen var innan iväg på NOVA för att hitta lite grejor som jag kan fylla på med igen, och jag måste säga att det var svårt att hitta någonting. Antingen så har alla Lunds affärer blivit otroligt ofashionabla eller så har jag blivit väldigt mycket mer kräsen, jag skulle gissa på det sistnämnda... Helt otroligt asså att jag var inne i alla affärer på hela NOVA och hittade ändå ingenting. Samma visa var det igår, letade igenom hela satn utan någon tur. I alla fall så hittade jag ett basiclinne och en döball bikini idag som jag hoppas att jag får när jag fyller år om några dagar. För resterande grejor måste jag nog ta mig ner till Malmö i veckan för att få tag på, jag gissar att Zara och Weekday gillar mig lite mer än Lundaaffärerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback