Shopping i Antwerpen.

Stora shoppingdagen idag, vi lämnade huset klockan elva och åkte till min farbror Eric och kusinerna. Väl där så letade vi bland min farmor och gammelfarmors gamla smycken, där fanns verkligen några riktigt vackra grejor. Men det slutade med att jag fick med mig en ring och ett par guldörhängen. Efter det så begav vi oss in till Antwerpen för att shoppa. Jag fick med mig ganska många saker som har fattats i min rensade garderob, bland annat en klänning som är fin till vardags och en mössa till mina kalla öron. Men mitt absoluta favoritköp måste ändå vara Nike Air skorna, jag vill bara ha dem i sängen när jag sover och pussa dem hela natten lång så mycket jag gillar dem!


Kommentarer
puss!!! säger:

skitsnygga skor älskling!!!! :) <3

2013-06-18 | 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback