Skadad av knäböj

Jag vaknade vid halv åtta hemma hos pojkvännen, vi låg och prata till klockan tio innan vi orkade gå upp och äta frukost. Eftersom att vi inte gick och la oss för ens vid tolv igår så var jag väldigt trött ( tolv är normalt för de flesta, men jag är van vid att sova vid tio..) Vi åkte till gymmet, och jag bara visste att det skulle gå åt skogen. Jag gick direkt för att göra knäböj, och körde på som vanligt. Men eftersom att jag inte hade någon energi så tänkte jag inte på tekniken och skadade ryggen. Detta gjorde att jag bara gjorde knäböj och benpress innan jag gick hem (dock ganska många sett av övningarna.)
Jag har verkligen lärt mig av mina misstag nu och kommer antagligen aldrig att få såhär ont i ryggen igen, jag ska göra ett inlägg senare om hur man undviker skador i knäböj.
Jag har tur som har en sån fin pojkvän, enda sen vi kom hem så har han fixat mat till mig, tagit fram rena kläder och burit mig till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback