A new First.

Jag vaknade klockan halv tio idag. nu tänker ni säkert "Jaha, so what?", men för mig så är detta något riktigt speciellt! Jag är nämligen världens morgon människa och vaknar klockan sju varje morgon vare sig väckarklockan är ställd eller inte och har hållt på så ända sedan jag var liten, detta var första gången på flera år som jag vaknar såhär sent! Det har varit en väldigt skön natt och första gången på länge som jag inte vaknar stup i kvarten. Jag vet inte varför jag brukar sova så dåligt, vilket fall så har jag sovit väldigt bra idag och jag hoppas att jag kan fortsätta såhär! Det är extra skönt när man vaknar och solen lyser in på ens rum och fyller på med vårkänsla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback