Dagens träning och veckohandling

Idag så blev det lite bålträning och kondition på gymmet.
♥ 20x3 sidplanklyft på vardera sida
♥ 10x3 triceps press med TRX band
♥ 10x3 crunches med TRX band
♥ Plankan 1 min x 3
♥ Löp fyra kilometer
Jag sprang fyra kilometer för första gången någonsin utan att ta gå pauser idag, det kan låta lite men för mig som alltid har varit en styrke och vighets tjej så är jag jätte nöjd, det bästa var att jag knappt var trött efteråt, jag klarar lätt fem kilometer nu! Jag testade proteinpulvret som jag köpte igår efter passet, jättegott verkligen! Inte alls lika sött som det förra var och jag är riktigt nöjd. Det är en klar chokladsmak, inte massa socker och extra tillsatser utan påminner lite om drycken Pucko.
Efter gymmet så bar jag mig av till Ica och gjorde veckohandlingen, blev fullt med grönsaker och nötter. Jag ser fram emot veckan nu, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback