Dagens träning

Tjena! Just nu så är jag riktigt trött. Jag har varit på gymmet och kört ett jätteskönt pass, jag var lite besviken på mig själv i slutet att jag inte hade ätit innan jag stack dit så att jag kunde prestera lite hårdare, men jag är stolt ändå! Jag lyckades både springa fem kilometer för första gången och gå ner i splitt! Haha, jag klarar bara det ena benet än sålänge dock men jag är väldigt nära på det andra benet också. 
 
Dagens pass:
♥ 5 km löpning på löpbandet
♥ 10x3 bicepcurls (6kg)
♥ 10x3 chins med hjälp
♥ 10x3 bröstpress i cablecrossover (18 kg)
♥ 10x3 chaturanga push ups med knä till armbåge
♥ 10x3 bänkpress i maskin (12 kg)
♥ 3x underarm handstående så länge jag kan
♥ 10 min stretch
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback